افزایش دمای کشور در 3 روز آینده
آپلود عکس
آپلود عکس
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب نایس گروب مایساچت اقتصادی سیاسی فرهنگی و هنری ورزشی بین المل اجتماعی حوادث تاریخ روز
تبلیغات

\ایگاه خبری تحلیلی ارتاویل نیوز

جدیدترین مطالب

افزایش دمای کشور در 3 روز آینده

وظیفه افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دمای پایتخت با دو درجه افزایش نسبت به امروز برابر 37 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما همانند امروز معادل 26 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در بیشتر نقاط کشور طی 3 روز آینده خبر داد. 

احد وظیفه در گفتگو با ارتاویل نیوز با بیان این مطلب افزود: بر اساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده با عبور امواج ناپایدار تراز میانی جو، برای استانهای واقع در شمال غرب و دامنه های مرکزی البرز، بارش باران در پاره ای نقاط رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. 

به گفته وی، در این مدت به سبب جریانات گرم و مرطوب جنوبی در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در جنوب کرمان، برخی نقاط استان های هرمزگان و فارس رگبار، رعد و برق و وزش باد رخ می دهد. همچنین در سه روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور همچنان تداوم خواهد داشت. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: امشب برای دامنه های زاگرس مرکزی بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود. همچنین تا اواسط هته افزایش نسبی دما در اغلب مناطق کشور خواهیم داشت. 

وی افزود: فردا آسمان تهران کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه دمای پایتخت با دو درجه افزایش نسبت به امروز برابر 37 درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما همانند امروز معادل 26 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود. 

وظیفه یاد آور شد: به سبب رگبار شدید باران، گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید طی امشب و فردا در استانهای آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل آب گرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن رودخانه ها و مسیل ها پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید. 

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: با توجه به بارش های محلی شدید و کوتاه مدت ، توصیه می شود برای پیشگیری ازخسارات احتمالی ، توقف در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها با احتیاط لازم انجام شود و تا حد امکان خودداری گردد. 

 

 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


[ شنبه 14 تير 1393برچسب:, ] [ 23:34 ] [ پیمان شیرینی ]


منوی سایت

لینک های مفید

کاریکاتور
معرفی کتاب

سوال از شما پاسخ از مسئولین

download

صرفاجهت اطلاع

دانلود موزیک

امار سایت

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 16
بازدید کل : 114883
تعداد مطالب : 290
تعداد نظرات : 21
تعداد آنلاین : 1